Så er det tid til DM
Det svømmes som bekendt i Herning.
Vi bor i en spejderhytte se den her https://www.herningspejder.dk/kiderishytten/om-kideris
Hvad har vi brug for, for at DM kan blive en succes:
Vi har brug for at alle deltagere laver en portion aftensmad til frost, eller bragt på dagen. Meld dig som kok 🍜🙋
Vi har brug for hjælpere, og alle kan overnatte i hytten. Meld dig til her.🙋
Vi har også brug for officials hver dag, meld også til her.👮📢