Klubmodul henter siden
Opstartstur for alle hold i Konkurrenceafdelingen
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Kære alle K-svømmere, store som små.

Sommerferien nærmer sig, men vi skal jo også i gang igen efter ferien.

Nu inviterer vi til OPSTARTSTUR FOR ALLE K-SVØMMERE.

Det bliver et døgn i det fri, med teamwork og fællesskab som tema.

Det bliver supersjovt, men især fordi DU er med...

I grove træk ser programmet således ud:

Lørdag d.8/8

7.00-9.00 - træning for Elite og årgang

9.00 - afgang fra Thy-hallen (på cykel og i grupper) opgaver undervejs. Husk hjelmen.

11.00-14.00 - teamorienterede lege og opgaver i skoven

15.00 - eftermiddagskaffe (og måske kage)

18.00 - aftensmad og oprydning

Leg og hygge til mørket sænker sig 

Klargøring til natten i skoven

Godnathistorie med indbygget gys...👻 

Søndag den 9/8

Vi står op med fuglene

Morgenmad og oprydning

Retur til Thyhallen (på cykel og i grupper, eller måske henter dine forældre dig)

Nok for nu, men husk at melde dig til. Det bliver kun sjovt hvis vi er mange, og når vi er mange bliver det også superhyggeligt.

Hvad skal du forberede dig på:

  • Socialt samvær i en ramme du ikke nødvendigvis kender
  • Opgaver der knytter dig sammen med andre fra din klub
  • Venskaber på tværs, af alder og køn
  • At komme ud af din komfortzone
  • At bad og hårstyling ikke bliver nødvendig
  • At telefonen heller ikke er nødvendig, andet end til at tage nogle sjove billeder
  • At snavs ikke nødvendigvis er en dårlig ting 

Skynd dig at melde dig til, det bliver superfedt.

Venlig hilsen

Trænerne 😀

PS. Er der et par stykker der vil bage en bradepande kage siger vi JATAK


Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
06.08.2026
Tidspunkt
08.08.2026 kl. 09.00 - 09.08.2026 kl. 11.00
Sted
Thy hallen
Pris
400,00 kr.